Twee weken geleden was een goede vriendin van me jarig. Zij houdt van bakken, dus wilde ik graag het bak- en kook-thema terug laten komen in de kaart. Ze vierde het behalen van haar memorable leeftijd van 30 jaar. Dus dat moest wel een speciaal kaartje worden! Ook wilden we haar (en haar man) nog ergens voor bedanken en succes wensen met hun huizenjacht!

Dus maakte ik een multifunctioneel kaartje: een felicitatie-bedank-succes-kaartje in een. Met foto’s en een geldvakje.

Natuurlijk had ik snel besloten dat het een photo flap out kaart zou worden. Nu alleen de versiering nog. Gelukkig had ik de home-sweet-home thinlits nog liggen, dus kon ik leuk een huisje maken in het midden van het kaartje. De rest kon ik versieren met mooi papier en leuke bakstempels. En het voordeel van zo’n grote kaart: je kunt er veel op schrijven.. Dat is bij mij altijd wel handig haha! Uiteindelijk was ze lekker lang bezig met de kaart lezen, dus dat was prima!

Heb jij al een photo flap out kaart gemaakt? Ik ben benieuwd dus deel hem vooral door een foto te delen op mijn fabuLous stampin Facebook pagina!

