Vorige week mocht ik voor een aantal bewoners van het Molenhuis een workshop met de Frozen Treats set organiseren. Kortom: ijsjes, ijsjes, ijsjes.

Omdat de voorbereidingen iets meer tijd gekost hadden dan ik gepland had, had ik niet zoveel tijd meer om een bedankje te maken. Gelukkig had teammaatje Yvonne een leuk voorbeeldje gedeeld met deze stempelset en de Curvy Keepsake Box thinlits. Toeval was dat deze op de retired lijst stond en ik hem net een paar dagen eerder besteld had. Helaas voor wie hem nog zoekt: hij is inmiddels uitverkocht.

Maar, ik was erg blij dat ik de thinlits wel nog had en met het voorbeeldje van Yvonne in gedachten maakte ik een soortgelijk bedankje voor de workshop gangers die avond! Die thinlits zijn echt zo cool. Maken de mooiste doosjes met in verhouding vrij weinig werk…!! Leuke tractaties zo toch?

