Nou echt lekker weer werd het niet vandaag, dus dat betekende heerlijk weer om op de knutselzolder te zitten. Ik had geen aanmeldingen voor de workshop voor moederdag, dus kon mijn tante gezellig de hele dag op bezoek komen. Na een klein probleempje met de koelkast (crap…) vanochtend konden we dan ook eindelijk naar zolder.

Zelf had ik heel veel zin om de nieuwe catalogus door te bladeren, dus meer dan dat heb ik sochtends eigenlijk niet gedaan. Oeps! Mijn tante begon snel aan een verjaardagskaartje. Zij maakte weer een super gave colormagic slider card:

Na de lunch zijn we daarna aan de slag gegaan om een kaart te maken voor iemand die ons dierbaar is en waar het even minder goed mee gaat. Om deze persoon wat op te vrolijken hebben we 30 uitdagingen verzonnen. Hier hebben we een 30-dagen challenge “scrap” pagina van gemaakt:

Voor elke dag kies je een van de uitdagingen om die dag te behalen. Is het gelukt? Dan mag je een vakje openmaken en krijg je een letter of een leuke beloning. Uiteindelijk vormen alle letters een groot cadeau.

Wij zijn benieuwd of het lukt!

