Inmiddels is de mei bestelling onderweg naar iedereen die zijn/haar wensenlijstje door had gegeven. Bij deze bestelling zit ook meteen de nieuwe 2017-2018 catalogus bijgevoegd!

Ja, je hoort het goed.. de nieuwe papieren catalogus is al beschikbaar! Speciaal voor iedereen die dit keer besteld had maakte ik een boekje (de maten van het boekje waren naar idee van Bij Margriet). In het boekje heb ik alle nieuwe InColors gebruikt (als stempel, papier en de stiften). Nieuwsgierig? In dit filmpje laat ik het snel even zien:

Ik bestel 1 juni weer, dus als je dan al producten uit de nieuwe catalogus wilt mee bestellen, laat het me weten, dan stuur ik de papieren versie van de catalogus naar je toe (ophalen bij mij thuis mag natuurlijk ook!). Ben je een van de eerste drie, dan krijg je er meteen zo’n leuk boekje met ee nieuwe InColors bij!

Veel knutselplezier gewenst!

