Stilte voor de storm, zo zou je het kunnen noemen. De afgelopen weken wat minder actief geweest op mijn blog. Gelukkig niet minder geknutseld! Toch vermoed ik dat ik juni veel op mijn knutselzoldertje te vinden ga zijn. De nieuwe catalogus komt 1 juni uit en mijn lijstje wat ik wil bestellen ligt al klaar. Drie keer raden welke set op nummer 1 staat! 😆

En jaa, met dit mooie weer lonkt de fiets… Helaas kon dat eventjes niet omdat een of andere slapjanus mijn fiets gestolen had. Vanavond heb ik bij een vriend van me een nieuwe “studentenfiets” op kunnen halen. Super blije ik! Daarvoor maakte ik natuurlijk een kaartje en het bedankje ging in een bijpassend doosje:

Dus nu ben ik weer helemaal happy en kan ik me weer volle bak focussen op het knutselen hihi.

En dat is maar goed ook, want aanstaande donderdag gaat de nieuwe catalogus van Stampin’ Up! live. Dan kan iedereen de nieuwe producten bestellen. Ik mocht afgelopen maand al wat pre-orderen en maakte er al verschillende dingen mee. Ik houd ze nog eventjes geheim, want zaterdag geef ik een verjaardagsfeestje voor mijn knutselvriendinnen en anders verklap ik wat ze gaan maken!

Gelukkig hoef je niet tot zaterdag te wachten voor de eerste onthullingen.. donderdag en vrijdag hebben we weer een bloghop met Team Utopia. Met allemaal leuke voorbeelden met producten uit de nieuwe catalogus!

Zie ik je donderdag weer voor onze bloghop?

Ps: wil je iets bestellen uit de nieuwe catalogus? Donderdag doe ik een bestelling de deur uit. Laat me even weten wat je lijstje is, dan bestel ik het voor je mee.

