Wie kan het zich nog herinneren? Op 19 januari van dit jaar liet ik jullie namelijk al weten dat mijn eigen verjaardagskalender in de maak was… Toen liet ik de voorkant zien en zei ik vol enthousiasme dat hij snel klaar zou zijn. Niet lang daarna (begin februari) liet ik jullie ook de gestempelde maand januari zien. Inmiddels is hij helemaal af! Goed werk heeft tijd nodig, niet waar? En ik ben er echt helemaal blij mee!

Natuurlijk helemaal professioneel met een ringband en kalender haakje er doorheen! Die spulletjes heb ik aangeschaft, zodat ik dit vaker kan gebruiken bij persoonlijke boekjes, of kalenders.

Omdat een filmpje in dit geval meer zegt dan duizend fotos, heb ik alle paginas op film gezet:

Kijk je liever naar een foto waar ze allemaal op staan, klik dan op de foto hieronder…

Wat vind je er van?

2 juli komen er hier weer 3 dames een hele dag hard zweten om tijdens de workshop ook hun eigen kalender te maken. Ik ben benieuwd!

