Ja ja ja jaaaaa! De nieuwe catalogus is sinds vorige week 1 juni live en dus konden we bestellen… vanwege Pinksteren duurde de bezorging eventjes iets langer maar vandaag was het toch feest: de UPS man kwam weer op bezoek. Gelukkig had ik vrij vandaag, dus kon ik meteen alle bestellingen verwerken en met de nieuwe spulletjes spelen!

Een van de artikelen waar ik heel erg benieuwd naar was, was de embossing paste. Daar kun je heel mooi relief mee op papier maken in elke kleur die je wilt (daar gebruik je inkt in de refills voor). Dus, natuurlijk meteen gebruikt…

Ik was even bang dat het “stressen” moest worden voor dat het spul zou drogen, omdat ze overal zeggen “METEEN schoonmaken”, maar dat viel nog mee. Op het plastic droogt het wel redelijk rap, maar je kunt rustig spatelen en strijken tot het op is. Daarna wel vrij direct met een natte doek of babybillendoekje je mal schoonmaken!
Met het prutje hierboven (Lemon Lime Twist refill inkt erbij gedaan) kon ik 8 kaartjes maken. Best wel veel vond ik!

Ik had het ruitjes patroon gebruikt van de nieuwe Pattern Party Decorative Masks. Erg leuk effect, niet waar? 😀 Voor het eindresultaat gebruikte ik nog een Whisper White hartje wat ik met de kleine bloemetjes en een leuke tekst uit de “Boeket vol Goede Wensen” stempelset versierde:

