PS: voor een sneak peak video van de producten van de nieuwe catalogus, kijk je helemaal onder aan dit bericht!

Als ik in de maand mei 1 verjaardagskaart op tijd bij de ontvanger heb weten te krijgen dan mag ik trots op mezelf zijn. Geschreven en al vergeten op de bus te doen, mijn lijstje met de te-maken kaartjes kwijt zijn, of door andere slechte excuses… dus dat werd een heleboel “sorry te laat”-kaartjes maken…!

Ofwel met de tekst in de binnenkant:

Ofwel gewoon lekker pontificaal voorop:

En natuurlijk frisse kleurtjes gebruikt in de hoop dat de ontvangers het een beetje door de vingers zouden zien πŸ˜‰

Ook al neem ik me steeds voor de kaartjes op tijd te versturen, en ga ik dat nu echt weeer proberen, toch heb ik (op aanraden van mijn tante haha) de nieuwe set Quirky Critters gekocht, die heeft namelijk alvast een plaatje die ik ideaal kan gebruiken voor dit soort kaartjes:

Ben je benieuwd naar de spulletjes uit de nieuwe catalogus? Kijk dan onderstaand filmpje nog even.. een kleine selectie van de producten op de video!

Andere vragen? Let me know via mail/sms/whatsapp!

