Afgelopen maand deelde ik al met jullie dat mijn tante en ik hard hadden gewerkt om een 30-dagen challenge plaat te maken voor iemand die ons erg dierbaar is. Vorige week waren de 30 dagen voorbij (de tijd vliegt!) en had hij alle vakjes open!

Daarom ging ik aan de slag om een certificaat te maken, want de 30 challenges waren best wel uitdagend, dus was ik super trots dat hij ze allemaal gedaan had binnen de 30 dagen! Een echte doorzetter πŸ™‚

Op een canvas stempelde ik met de Large Letters “YOU DID IT”. Verder versierde ik het met de super helden set tot een echte stralende plaat:


Maar bij het behalen van een challenge hoort natuurlijk niet alleen een certificaat. Ook een kaartje is op zijn plaats! Dus maakte ik met de nieuwe Text Ya Later set een leuk kaartje (ook weer in de zwart-geel-stijl…) met echte felicitaties. En de envelop versierde ik ook, wel zo leuk toch?


Savonds kreeg ik nog een foto doorgestuurd, want hij moest de prijs nog uit zien te vogelen.. Alle letters samen vormden een zin en die zin was ons cadeautje voor hem… Hij dacht dat de knuffels het wel voor hem op zouden lossen! Nou, tot nu toe nog niet.. We zijn benieuwd wanneer wel πŸ˜‰

