Zo, na een ijsklontje of honderd zijn we weer op temperatuur. Wat een super mooi weer was het vandaag! De hele dag zon en hoge temperaturen… en ik stond op de Kofferbakmarkt bij ons in de wijk!

Met de party tent die ik van een vriendin mocht lenen (zooo super fijn en lief!) stonden wij vandaag buiten op het grasveldje met een heleboel knutselfrutsels. Zelfgemaakte kaartjes, cadeau doosjes, kaarsen, juf en meester cadeautjes, geslaagd hoedjes en andere persoonlijke creaties lagen uitgestald voor het publiek. Heel veel leuke complimentjes mogen ontvangen en weer leuke dingetjes gemaakt en verkocht.

Nou was het voor mij extra tof want mijn mama had speciaal voor mij een schort gemaakt met daarop fabuLous en een kikker geborduurd! Dus die kon ik daar mooi showen!!!

Op de foto sta ik met mijn schort te pronken aan de statafel waar mensen zelf hun kaartje of labeltje konden maken. En dat was erg leuk. Zo kwamen een aantal kindjes een kaartje voor papa maken om ze nog eens extra te verwennen op vaderdag, maar ook een stel dames waren erg nieuwsgierig hoe dat nou in zijn werk ging. De Big Shot (een snij en stansmachine) heb ik meerdere keren mogen uitleggen. En dan te bedenken dat ik echt niet meer zonder kan…

Er waren ook een aantal verzoeken voor Juf- en meester-cadeautjes. Nou had ik vanalles meegenomen om ter plekke nog te kunnen maken (en de rest heeft mijn lieve knutsel vriendin Manuela even bij mij thuis opgehaald πŸ˜†), dus gingen we gelijk aan de slag. Dat is het voordeel van een handgemaakt persoonlijk cadeautje: alles op maat gemaakt!

Een van de kinderen waarvoor het voor de juf was kwam ook zelf meehelpen met het cadeautje en kaartje wat we gingen maken. Hieronder op de foto showt ze het eind resultaat. De naam van de juf staat op de koffiemok met snoepjes en het kaartje is ook zelf gemaakt en versierd!

Ook de workshops die ik regelmatig thuis op de knutselzolder geef werden nog even in het zonnetje gezet met leuke uitnodigingen. Die zal ik later deze week nog even delen. Zometeen eerst maar eens lekker in bad!

Al met al een erg leuke dag. Erg gezellig met mijn lieve schoonmoeder en met mijn lieve knutselvriendin Manuela. Zeker voor herhaling vatbaar!

Liefs, Marlous

PS: Ook nog op zoek naar een leuk cadeautje? Laat het me dan even weten!

