Vandaag weer twee dames op bezoek gehad bij de workshop voor doosjes, zakjes en andere cadeauverpakkingen. Leuk om te zien hoe ze elkaar hielpen!

Het was vandaag extra vrolijk, want ik kreeg vandaag een berichtje op mijn fabuLous stampin Facebook pagina wanneer ik weer een babybillendoekjes workshop zou geven. Ik liet weten dat dat tijdens iedere zondag workshop op aanvraag aan bod kan komen, maar dat er vanavond ook nog wel mogelijkheid voor was. Zo gezegd zo gedaan, dus haalde ik de babybillendoekjes weer tevoorschijn!

De eerste ronde leverde bovenstaande creaties op. Even extra kudos voor Manuela die mega creatief (ik zou er niet opgekomen zijn) de driehoekjes van de chocolade set als hoekstempels gebruikte. Zij maakte twee doosjes waar elk 4 merci’s inzitten.

De andere dame maakte een mooi kussendoosje en een leuk zakje met bijpassend kaartje.

Daarna werd er nog een tweede keer ge-baby-billen-doekt (is dat een werkwoord?) met regenboog kleuren en de bellen stempel van Playful Backgrounds. Onderstaande kaartjes zijn A7 (half A6) formaat, dus lief klein formaat maar wel erg leuk. Er werd goed teamwork geshowed, want beide dames waren met de tong uit de mond (door de donuts misschien?) druk bezig. De een druk met stempelen terwijl de ander de zelfgemaakte envelopjes op maat maakte. Al met al supertof resultaat!


Dames, dankjewel voor de fijne avond!

