Vandaag eens een post met een handleiding die je in PDF kunt downloaden!

Afgelopen week ging ik namelijk bij een vriendin op bezoek om ons eens te verdiepen in de kunst van “Never-ending cards”. Een super gezellige dag waar we lekker op ons gemak onze eerste vouw-maar-lekker-door-kaartje hebben gemaakt! Het filmpje van het eerste resultaat vind je hier:

Het is een kaart die je, door vier keer door te vouwen weer op de originele voorzijde van de kaart brengt. Als wiskundige vind ik dat natuurlijk helemaal prachtig.. een soort Mobius ring kaart! Mijn eerste versie zag er op de vier zijden op de foto als volgt uit:

Ik was zo enthousiast, dat ik bij thuiskomst meteen aan de reken ben gegaan om een ander formaat kaartje te maken (het eerste kaartje vond ik wat aan de grote kant). En daar heb ik meteen een handleiding van gemaakt! Deze kun je HIER downloaden.

De onderdelen van de kaart zijn hieronder nog eens op een foto weergegeven. Ik maakte gebruik van de “More than Chocolate” stempelset die we 19 juli bij de workshop gaan gebruiken!

Vervolgens maakte ik daar deze kaart van:

En daar heb ik ook een filmpje van gemaakt (wel zo leuk):

En, wat vind je er van? Ook zo overtuigd als ik?? Stuur je me een foto van jouw eerste never-ending kaartje zodra je er een gemaakt hebt?

