Zoals de meesten wel bekend is naast fietsen, mijn tweede grote hobby knutselen met papier, inkt en stempels. Ik ben dan ook niet voor niks Stampin’ Up! demonstratrice geworden πŸ˜€

Iemand bij ons in de straat heeft ook een grote hobby: met hout werken. En laat dat nou net iets zijn waar ik niet voor geboren ben…. en ik had nog het een en ander aan opberg spulletjes op mijn verlanglijstje staan. Dus ging ik vragen of hij mij kon helpen met het maken van een van de kastjes die op mijn lijstje stond. “Ja hoor, als jij de tekeningen maakt en het hout haalt, dan gaan we samen aan de slag”. Zo gezegd, zo gedaan. Nouja, een beetje zweet kwam er wel bij kijken hoor, toen ik moest nadenken hoeveel hout ik nodig zou hebben, welke diktes en wat ik nou eigenlijk precies wilde aan formaten. Uiteindelijk stond het op papier en ging ik naar de bouwmarkt om de platen te halen.

Op een vrije dag ben ik gaan helpen met het maken van het kastje. Super leuk om te doen en om te zien wat er allemaal mogelijk is met hout, en vooral om iedereen beter te leren kennen! Super super super blij ben ik er mee!!!

Een dikke dankjewel is dus ook zeker wel op zijn plaats πŸ˜€

 

