Laatst maakte ik met de nieuwe embossing paste van Stampin’ Up! een aantal bedank kaartjes voor de dames die wat besteld hadden bij mij. Ik riep het al eerder, maar ik vind de pasta echt heel leuk spul om mee te spelen. En de nieuwe kleur Lemon Lime Twist vind ik ook geweldig. Dus de combinatie er van zul je vaak terug gaan zien in kaartjes hier!

Onderstaand kaartje maakte ik door alleen gebruik te maken van Whisper White, Basic Black en Lemon Lime Twist. De grote dots op het zwarte papier zijn met Embossing Paste en een van de vier Pattern Party Decorative masks aangebracht. Met de Badges and Banners stempelset en de 1″ circle punch maakte ik het No 1 medaille. Die plakte ik boven op de met de “Pick a Pattern” Washi Tape versierde kaart. Met dezelfde stempelset en de Banner punch maakte ik het gestreepte schildje. Daarop maakte ik met de “Thanks” tekst uit de You Move Me stempelset en de triple banner punch een label voor op het schild.

Met lijm, tape en dimensionale zette ik alles in elkaar. Zo had ik weer een leuk persoonlijk bedankje om weg te geven!

