Afgelopen woensdag (stiekem eigenlijk gewoon gisteren) had ik een erg leuke knutsel dag!

In de middag kwamen twee dames uit de buurt langs om eens te kijken wat dat stempelen nou precies is. Na een korte uitleg over wat er allemaal bestaat in de wondere wereld van papier, stempels en inkt gingen ze zelf aan de slag. Eerst een enkellaags kaartje, daarna ook een kaartje met wat losse elementen en verhogingen. Door mijn enthousiasme ben ik natuurlijk fotos vergeten te maken, dus daarom liet een van de twee dames een kaartje liggen op haar werkblad. Zo kon ik toch nog een foto maken en kwam ik ook even buiten voor een frisse (benauwde) neus om hem snel nog even langs te brengen.

In de avond kwamen er maar liefst vier dames langs om te genieten van chocolade zoenen, appelflappen en zelfgemaakte frikandellenbroodjes al a Erik. En er werd natuurlijk ook wel wat geknutseld πŸ˜‰

Het thema was Sjieke Sjokola, dus ik had vorige week al wat voorbeeldjes gemaakt:

Gelukkig mag iedereen lekker maken waar hij zin in heeft, dus er kwamen heel veel verrassende resultaten uit!

Twee dames durfden het aan om een never ending card te maken. Het was even puzzelen maar uiteindelijk bij beide dames helemaal gelukt! Een van de twee zag er als volgt uit:

Een paar bonbonnetjes zag je daar al terugkomen. De twee andere dames gingen meer op de rood-roze tour en maakten onderstaande persoonlijke kaartjes. Superr mooi! Je zou niet zeggen dat een van de twee dames nog nooit eerder gestempeld had, of wel!

Ans is ook de hele avond druk geweest met het snijden, plakken en bestempelen van allemaal vakjes. Zij maakte ook een neverending card waar ik afgelopen week de handleiding van op mijn blog had gezet! Haar resultaat hebben we gefilmd! Zie hier:

Al met al weer erg veel lol gehad en echt genoten van iedereen 😍

