Volgende week is het weer zover! Een zondag-workshop: een workshop die voor zowel beginners als gevorderden geschikt is: we gaan aan de slag met een heleboel dieren stempelsets van Stampin’ Up! Zoals This Little Piggy, Foxy Friends, You Move Me, A Little Wild, Dragonfly Dreams, Bella and Friends, Pretty kitty, Watercolor Wings en nog veel meer. Daarvan gaan we mooie creaties maken zoals kaartjes en leuke cadeautjes. En dat allemaal met papier! Ik laat je verschillende voorbeeldjes zien en leg je uit hoe je die voorbeeldjes maakt. Vervolgens mag je aan de slag met verschillende mallen en stempelsets om zelf je eigen versie hiervan te maken. 

Heb je nog nooit gestempeld? Geen probleem! Ook dat leg ik je uit en ik sta de hele dag paraat als knutselhulp en vraagbaak.

De kosten voor deze zondag workshop zijn 27,50E en dat is inclusief materiaal, koffie en thee en iets lekkers en natuurlijk een lekkere lunch!

Voor meer informatie over mijn knutselhobby, kijk op: https://fabulousstampin.wordpress.com

