Vorige week vroeg een vriendin me of ik een kaartje kon maken voor het dierenasiel uit Spanje waar haar hondje vandaan komt. Het asiel zorgt voor verwaarloosde honden en katten (vaak met verwondingen of andere verhalen) en zoekt een nieuw warm thuis voor ze. Mijn vriendin wilde ze een kaartje sturen samen met wat dieren spulletjes zodat ze weer wat nieuw speelgoed hadden voor de nieuwe opvang honden en katten.

Met dat verhaal in mijn achterhoofd ging ik aan de slag. Helaas was ik net iets te enthousiast met de Stella Wink (ik wilde glitters, heeeel veel glitters op het hartje en kneep iets te enthousiast, oeps!), dus om het op te lossen heb ik op de rest van het hartje ook maar gewoon heel enthousiast gewinkt 🤣

Verder heb ik natuurlijk een hondje en katje op het kaartje gezet want dat mocht zeker niet ontbreken. 

Nu maar hopen dat de post in Spanje netjes bezorgd wordt!

