De laatste tijd heb ik wel erg veel slecht nieuws berichten van lieve vrienden en familie te horen gekregen. Dat blijft je raken en ik probeer dan altijd mijn gevoel in het kaartje te stoppen, zodat ik het ook een plekje kan geven, en de ander kan laten weten dat ik aan hem/haar denk. Zo maakte ik een kaartje voor iemand waarbij een bepaalde vorm kanker is geconstateerd en begonnen wordt aan de behandelingen. Laten we hopen dat alles goed gaat en we deze persoon nog lang in onze armen kunnen sluiten. ❤

Ander slecht nieuws was dat er iemand een motor ongeluk gehad had, gelukkig met niet al te ingrijpende fysieke schade op de persoon zelf (geluk bij een ongeluk), maar desalniettemin een harde klap met genoeg kneuzingen en plekken dat een kaartje zeker wel op zijn plaats was. Als je heel goed kijkt zie je dat ik in het hartje in het lichtgroen (tweede afdruk van de Lemon Lime Twist kleur) de motor uit “One Wild Ride” nog heb gestempeld. Niet te aanwezig, maar wel zodat het kaartje net die persoonlijke touch krijgt. De motor is helaas total loss verklaard, maar de persoon is gelukkig weer thuis uit het ziekenhuis. Nu maar hopen dat automobilisten voortaan iets beter opletten.

Twee mooie beterschap kaartjes, al zeg ik het zelf. Al met al hoop ik dat ik de komende tijd weer wat meer andere soorten kaartjes kan maken. Al is het maar omdat de wereld dan weer een beetje rozer lijkt.

Liefs, Marlous

