Heb je de Pocketful of Sunshine bundle al een keer gezien? Ik vond hem in ieder geval erg leuk, bijvoorbeeld voor de keren dat ik geld aan iemand wil geven. Nou weiger ik dat uit principe om dat gewoon in een envelop te stoppen en te geven, dus probeer ik er meestal iets omheen te maken. En deze set is daar heel erg leuk geschikt voor! Zo heb ik deze zomer met een van de dames bij zwemmen een zomer strippenkaart gedeeld en moest ik haar nog de helft van de prijs terugbetalen omdat ze had voorgeschoten. Daar voor maakte ik onderstaand kaartje:

Voor een andere vriendin, die altijd voor me klaar staat en weer vanalles had geregeld, maakte ik met papier wat ik over had van een baby-billen-doekjes festijn een leuke cadeau verpakking voor een kleinigheidje, samen met een kaartje waarop ik de broekzak met geld weer gebruikte. Nu stopte ik hier nep-centjes in (lang leve de Action met hun 500-euro notitieblokjes), om te laten weten dat echte vrienden onbetaalbaar zijn!

Heb je nou ook een keer zin om te komen knutselen en bijvoorbeeld met deze set aan de slag te gaan? Meld je dan aan voor een workshop. Op zondag 20 augustus gaan we bijvoorbeeld met deze set aan de slag. Kijk voor meer informatie op de geplande workshops pagina!

