Welkom bij de bloghop van Team Utopia van de voorjaarscatalogus 2018!

Het is weer die tijd van het jaar. Terugblikken op 2017, maar ook vooral vooruitkijken naar 2018. Voor mijzelf betekent dat “een nieuw begin”: een nieuwe baan, in een heel ander vakgebied en waar ik op de fiets naar toe kan. Al met al, iets om naar uit te kijken!

Waar ik ook heel erg naar uitkeek, was OnStage afgelopen november. Hier mocht ik namelijk een van de nieuwe producten van de nieuwe voorjaarscatalogus presenteren (zie ook dit berichtje); ik was dus een van de gelukkigen die in november de nieuwe catalogus al in handen kreeg én mocht pre-pre-orderen.

 

Mijn favoriete set uit de nieuwe catalogus zat helaas niet bij de pre-pre-order lijst: de Magical Day Bundle, dus daarvoor moest ik nog even tot december wachten, maar ik had niet het geduld om te wachten tot deze bloghop om de creaties te delen, dus die kun je hier, hier en hier vinden. (Zit echt een heel cool filmpje tussen!! :-D)

De suite die wel in de pre-pre-order zat was de Petal Passion suite, en ook die is prachtig. En… niet geheel onbelangrijk… de Petal Palette bundle is verkrijgbaar in het NEDERLANDS!!! Joepie! Daar wil ik je dus graag iets van laten zien. Ik maakte er een bookfold kaart mee.

Op de voorkant maakte ik gebruik van een kaart uit de Petals Passion Memories and More card pack; de tekst “you are my sunshine” staat hier al op. Met een spons en Bermuda Bay inktkussen heb ik de zwart-wit gestreepte kaart wat meer kleur gegeven. Het vogeltje heb ik gestempeld en samen met het takje met de snijmallen van de bundle uitgesneden. Het takje heb ik met wat Stella Wink beglitterd. En geprobeerd wat metallic sequins te plaatsen om het geheel wat meer te versieren.

Aan de binnenkant van deze bookfold card gebruikte ik Bermuda Bay, Whisper White en Basic Black papier. Het Bermuda Bay papier bestempelde ik in dezelfde kleur met de stippels uit de stempelset.

Het linker oplegvel in Whisper White bestempelde ik met de takjes en versierde ik met het restant van de Memories and More kaart die ik aan de voorkant had gebruikt. Je kunt hiervoor ook het DSP uit de Tutti Frutti set gebruiken. Daar zit namelijk ook zwart-wit smal gestreept DSP in (het DSP uit de Petal Passion suite is wat breder gestreept).

Aan de rechterkant versierde ik het met de Nederlandse stempel en ook een strook DSP. Uiteindelijk maakte ik het af met twee whisper white uitgestanste bloemetjes uit de bundle die ik met de spons ook wat Bermuda Bay kleur had gegeven, en natuurlijk afgewerkt met de Stella Wink om hem wat glans en glim te geven.

In het kort, vind je hier het filmpje:

Met wat meer uitleg hier:

Nou, weer een nieuw idee er bij!

Maar er zijn nog meer dames met ideetjes, dus klik gerust eens door bij deze bloghop. En heb je vragen, ik help je graag.

Liefs, Marlous
fabuLous stampin’

SaveSave

SaveSave

SaveSave