Mijn vorige bloghop deelname (die van de najaarscatalogus) was een succes, dus dat vroeg natuurlijk om een herhaling. En met die mooie nieuwe spulletjes die ik al had mogen bestellen kan ik wel wat leuke dingetjes maken dacht ik zo!

Dit keer heeft mijn teamlead Miranda nog een leuke WIN-actie verbonden aan de bloghop. Want doe je mee met de bloghop, dan maak je kans op een exclusieve Stampin’ Up! hostess set uit de Lente/Zomer catalogus: Iconic Occasions. Hoe ding je mee met deze actie? Door alle eitjes te verzamelen! Op elk blog vindt je een ei. Als je deze in de bloghop volgorde verzamelt, vormen ze een zin. Stuur deze zin in een email naar stampinutopia@ziggo.nl vóór 4 januari. 5 januari maken we dan de winnaar bekend. (NB: Demo’s zijn uitgesloten van deelname).

Als demo mochten we de nieuwe catalogus al ietsje eerder zien dan de rest van Nederland, en we mochten zelfs al iets eerder bestellen. Dus dat was dubbel genieten. Het verlanglijstje moest een beetje ingeperkt worden, want ik vond zoveel leuk (zie mijn sneak preview). Maar twee sets sprongen er uit: de High Tide set en de Valentijnsset: de Sealed with Love Bundle (inclusief snijmallen dus). En het bijbehorende papier Sending Love DSP is ook echt de moeite waard.

Omdat ik er van houd om iets te maken waar niet meteen als eerste aan gedacht wordt, begon mijn inspiratie te ratelen bij het binnenkrijgen van die tweede set. Ik wilde wel in het thema van liefde en Valentijnsdag blijven. Want begin Februari is het weer zover en het is wel zo leuk om je geliefde eens in het zonnetje te zetten op een verrassende manier:

img_3313

Met de kleuren Whisper White, Black, Tempting Turquoise/Soft Sky, Real Red en Crushed Curry/So Saffron maak je dit prachtige kaartje. Echt een schot in de roos. Wat je nodig hebt behalve bovenstaande kleuren inkt en papier?

  • Sealed with Love Bundle
  • Labeler Alphabet Photopolymer Stamps
  • Layering Circle Framlits Dies
  • Lijm/Tape
  • Snijmachine

Dat is alles! Natuurlijk kun je spelen met de kleuren, maar als je echt een handboog bord na wil maken zou ik het lekker zo laten!

En natuurlijk kun je er ook een klassiek rood-wit-roze valentijnskaartje van maken. De kus stempel leent zich uitermate goed om je eigen achtergrond (DSP) papier mee te maken. Door de pijl door het gestreepte hartje heen te steken heeft het ook nog een extra cupido effect:

img_3314

Wil je nog iets tofs zien dat ik heb gemaakt met de High Tide set uit de voorjaarscatalogus, kom dan 8 januari nog even terug.. Ik beloof je dat het niet voor niks is, maar mag het nog niet verklappen!

Heb je nog vragen, schroom niet om me te facebooken (@fabulousstampin), mailen of app-en. Ik help je graag.


bOhja, en ik kan hier ook nog even mijn ei kwijt. Ik ben nr 8 in de bloghop, dus op de 8e positie van de zin komt een B!


PS; het idee van een bloghop is dat we allemaal iets moois hebben gemaakt, vergeet dus niet snel bij mijn andere team genootjes te gaan kijken! Als je overal op “volgende” klikt kom je vanzelf weer bij mij uit 😊

PS2; ben je nieuwsgierig geworden naar mijn andere creaties, wil je een keer een workshop meedoen of wil je Stampin’ Up! producten bestellen, neus dan gerust rond op mijn blog. Ik woon in Best (net boven Eindhoven), dus wie weet is dat lekker dichtbij!

Ga terug naar de vorige blog                 Ga naar de volgende blog